Pravilnik o izmjeni Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (NN100/2021)
Ovim Pravilnicima utvrđuju se metode, načini, postupci i elementi vrednovanja postignute razine ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda, postignuća za učenike u osnovnim i srednjim školama, prava i obveze učitelja/nastavnika, učenika, razrednika i ravnatelja u provođenju postupaka vrednovanja tijekom školske godine te prava obveze roditelja/skrbnika.
Najvažnije izmjene Pravilnika su:
Prema izmjenama Pravilnika učitelj je obavezan najaviti pisanu provjeru 14 dana prije provjere te termin provjere upisati u e dnevnik.
Pod pisanim provjeravanjem podrazumijevaju se svi oblici provjere koji rezultiraju ocjenom učenikovog pisanoga uratka, a provode se kontinuirano tijekom nastavne godine. Što znači da se više ne razlikuje pisane provjere prema trajanju nego samo prema tome rezultiraju li ocjenom ili ne. Učitelj je dužan obavijestiti učenike o opsegu sadržaja i odgojno-obrazovnim ishodima koji će se provjeravati i načinu provođenja pisane provjere. U jednome danu učenik može pisati samo jednu pisanu provjeru, a u jednome tjednu najviše četiri pisane provjere.
Nakon pisane provjere s neočekivanim postignućem učenika, učitelj treba utvrditi uzroke neuspjeha i o njima dati povratnu informaciju učenicima te više ne mora ponoviti pisanu provjeru niti obavijestiti razrednika i stručnu službu škole. Učitelj treba odlučiti o potrebi ponavljanja pisane provjere, a o tome se dogovoriti s razrednikom i stručnom službom.
Stručni aktiv škole više nije dužan uskladiti načine, postupke i elemente praćenja na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini nego ih učitelj donosi samostalno poštujući pravnu legislativu.
Uvodi se obaveza svim učiteljima da su dužni su planirati termine za individualne informativne razgovore. Termini se trebaju javno objaviti na mrežnim stranicama škole.
I zadnja veća izmjena je da nema roditeljskih sastanaka i individualnih razgovora s učiteljima zadnja DVA tjedna u nastavnoj godini.
Odgoda planirane pismene provjere znanja - Hrvatski jezik
Na temelju članka 10. stavak 6. Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi te Okvirnog vremenika pisanih provjera znanja Osnovne škole Ivan Goran Kovačić Čepić, ravnateljica Osnovne škole Ivan Goran Kovačić Čepić Mirela Vidak, dipl.uč. donosi:
ODLUKU
o odgodi termina planirane pismene provjere znanja
Planirana pismena provjera znanja iz Hrvatskog jezika, u razrednom odjelu 8. razreda, utvrđena okvirnim Vremenikom za 17. 10. 2018. realizirat će se 19. 10. 2018.
Obrazloženje razloga odgode planirane provjere znanja:
Zbog planiranog obilježavanja Međunarodnog dana pješačenja te planiranog odlaska na pješačenje u okviru terenske nastave, učiteljica HJ Dijana Franković je u prethodnom dogovoru s učenicima i stručnom suradnicom, dogovorila novi navedeni termin.
Ova Odluka se objavljuje na oglasnoj ploči i web stranicama Škole.
Ravnateljica: Mirela Vidak, dipl.uč.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Mediji |
• Glas Istre |
• Radio Labin |
• Labinstina |
• LC Labin |
• 5portal Labin |
Ostalo |
• Opcina Krsan |
• TZ Krsan |
• Opcina Labin |