RASPORED RADA U PRODUŽENOM BORAVKU
Produženi boravak organiziran je u Područnoj školi Kršan i u MŠ Čepić, nakon redovite nastave u vremenu od 12 do 17 sati.
Dvije grupe učenika, polaznika Produženog boravka, organizirane su kao heterogene skupine učenika sastavljene od 1.,2., 3. i 4. razrednog odjela u MŠ Čepić kojima se pridružuju učenici 1., i 2. razrednog odjeljenja PŠ Šušnjevica te u PŠ Kršan učenici 1., 2., 3. i 4. razrednog odjela.
Po završetku prijepodnevne nastave, rad se odvija u pravilu u sljedećim aktivnostima:
1. 12.00 – 12.30 Prihvat učenika
U prostoriji produženog boravka, učionici,
učiteljice razmjenjuju obavijesti o učenicima i dogovaraju
aktivnosti.
2. 12.30 – 13.00 Odmor i rekreacija učenika u učionici ili na školskom dvorištu i igralištu (slobodni razgovori, dječji tisak, društvene igre, sportske aktivnosti).
3. 13.00 – 13.30 - Objed učenika
Neposredno prije objeda učiteljica provjerava jesu li sva djeca oprala ruke te organizira odlazak u blagovaonicu i smještaj djece. Učiteljica je nazočna objedu i provodi odgojno – obrazovni rad usmjeren na primjereno ponašanje pri objedu i komunikaciju s drugima.
4. 13.30 – 14.30 - Pisanje domaćih zadaća i provjeravanje istih
Osim pisanja zadaća, učiteljica produženog boravka organizira individualni ili skupni rad po preporuci učiteljica RN i stručnih suradnika radi pomoći u savladavanju određenih sadržaja.
5. 14.30 – 17.00 – U ovom periodu organiziraju se aktivnosti prema okvirnom kurikulumum te slične aktivnosti isplanirane za rad u produženom boravku.
U osnovi je rad organiziran kroz:
radionice
igraonice
društvene igre
pričaonice
sportske i rekreativne aktivnosti
gledanje filmova, čitanje slikovnica i knjiga te slušanje glazbe
Nagrađeni Karlo Rade i Sara Juran na literarnom natječaju Ca je ča
U srijedu, 17. studenoga u organizaciji Gradske knjižnice Labin održan je susret ovogodišnjih laureata literarnog natječaja „Ca je ča“. Naši su mnogobrojni učenici i ove godine svoje misli i osjećaje pretočili u poeziju sa svojim učiteljicama na domoće besede, ali ove godine neki su radovi zapaženi i nagrađeni. Karlo Rade, učenik 4. razreda s mentoricom Jasminkom Zahtila za svoj rad Moj močak nagrađen je drugom nagradom, a Sara Juran, učenica 2. razreda PŠ Kršan s mentoricom Alenkom Brenković odnijela je treću nagradu za svoj rad Moja nona. Čestitke učenicima i mentorima! U natječaju su sudjelovali i sljedeći učenici: Eleni Fable s mentoricom Jasminkom Zahtila, Leona Mart i Jakov Terković s mentoricom Alenkom Brenković te učenici Rafael Černilogar, Leona Mart i Sara Juran s mentoricom Mirjanom Rabar. Iz viših razreda sudjelovala je Leona Rade s mentoricom Dijanom Franković. Bravo i za svih njih!
Zbog epidemiološke situacije završni susret održan je samo za nagrađene sudionike Natječaja. Nakon proglašenja laureata po kategorijama i dodjele nagrada realizirano je snimanje svakog laureata pojedinačno kako kazuje ili čita svoje stihove, a nastali videozapis bit će objavljen na mrežnim i društvenim stranicama Gradske knjižnice Labin. Natječaj Ca je ča još jednom je uspješno priveden kraju s ciljem promocije čakavskog dijalekta i poticanja na dijalektalno izražavanje i stvaranje.
Radove nagrađenih učenika pročitajte u OPŠIRNIJE.
MOJA NONA
Moja nona i ja
se delamo skupa.
Pražimo fritule,
pobiramo šparuge,
zalivamo rožice,
gremo đir po boški.
Provlja mi čuda šćorice.
Vadi me govorit po domoće.
Moja nona i ja
se imamo joko radi.
Sara Juran, 2.r.
MOJ MAČAK
Od čera iman mačka.
Voli jis i spat.
I voli se jako igrat.
Si joj govore
Da je lipa,
Pa je ki put
I poljube.
Vidin ja danas
Da je lipše bit mačak
Nego saki dan
Zadaću pisat.
KARLO RADE, 4.R.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Mediji |
• Glas Istre |
• Radio Labin |
• Labinstina |
• LC Labin |
• 5portal Labin |
Ostalo |
• Opcina Krsan |
• TZ Krsan |
• Opcina Labin |