2024-05-22 11:07:55 POZIV KANDIDATIMA/KANDIDATKINJAMA NA INTERVJU (RAZGOVOR) za učitelja/učiteljicu hrvatskoga jezika
REPUBLIKA HRVATSKA KLASA: 112-02/24-01/04 URBROJ: 2144-19-01-24-12 Čepić, 22. svibnja 2024. Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) temeljem članka 11. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u OŠ Ivan Goran Kovačić Čepić objavljuje
POZIV KANDIDATIMA/KANDIDATKINJAMA NA INTERVJU (RAZGOVOR) Intervju (razgovor) s kandidatima/kandidatkinjama prijavljenim na natječaj za popunu radnog mjesta učitelj/ica hrvatskog jezika objavljen dana 7. svibnja 2024. godine na mreţnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mreţnim stranicama škole http://www.os-igkovacic-cepic.skole.hr/ u rubrici pod nazivom „NATJEČAJI“, održat će se u ponedjeljak, 27. svibnja 2024. godine u Osnovnoj školi Ivan Goran Kovačić Čepić, Purgarija Čepić 1, Kršan, kako slijedi:
Kandidat/kandidatkinja koji ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku. Povjerenstvo u razgovoru s kandidatom/kandidatkinjom vrednuje kompetencije značajne za područje rada (temeljem dosadašnjeg iskustva i/ili osposobljavanja, komunikacijske i socijalne vještine, motivaciju i interese kandidata za rad u školi, očekivanja kandidata). Svaki član Povjerenstva procjenjuje kandidata/kandidatkinju općom ocjenom od 0 do 5 bodova. Ukupni rezultat vrednovanja razgovora (intervjua) za pojedinog kandidata/kandidatkinju je zbroj pojedinačnih ocjena svih članova Povjerenstva. Nakon provedenog postupka vrednovanja kandidata na temelju dostavljene natječajne dokumentacije i obavljenog intervjua, Povjerenstvo izrađuje rang listu koju zajedno sa zapisnikom o provedenom postupku vrednovanja dostavlja ravnatelju škole.
Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata/kandidatkinja
Cijeli Poziv priložen je u OPŠIRNIJE. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osnovna škola "Ivan Goran Kovačić" Čepić | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||